Merhabalar 8+4 hamileyim. Biraz diş ağrılarım başladı. Çürük olduğunu düşünüyorum genel aneztezi bu zamanlarda sakıncalı mı acaba bilen var mı çünkü kanal tedavisi olamıyorum mide bulantılarım yüzünden anesteziye mecburum yani. Doktoruma da henüz danışmadım sizden fikir almak istedim