Kızlar bebegım meyve suzgecınde karpuz yedı beslendı sonra sütle hafıf kustu bu her zaman olan bir durum anormal bir durum yok bunda, sadece kusmukunun içerisinde hafif böyle pembemsi vardı bu karpuzdan değil mi Allah korusun kan falan değildir değil mi beslenirken uyudu uyandı gazi çıktı o şekilde kustu zaten bunu her zaman yapıyor kusması tuhaf gelmedi bana zaten sadece hafif pembelik kandan değildir değil mi bazen yedığı şeylerin rengi kusmuguna gelıyor