Kızım 1 yaşındayken öğrendim hamile olduğumu. Doktor 4 aylık olana kadar emzirmende sıkıntı yok dedi. Memeye çok düşkündü emiyordu, 15 aylık olduğunda bir gün kendisi tadını beğenmedi emmek istemedi. Kendisi bıraktı. Sütün tadı değişiyor kendileri bırakıyor diyorlardı doğruymuş