12 haftaya kadar yuren dil altı folik asit kullandım. 12 den sonra doktorum folik asiti bırak artık dedi pregnom multivitamin yazdı. Pregnomun içinde de folik asit var ve çevremdekiler 12 den sonra folik asit kullanılmaz diyor şuan 22 haftalık hamileyim kafamı karıştırdılar bu şekilde kullanan var mı