Kızlar selam
bebeğimi kaybedeli bir ay oldu amacım kurcalamak değil desemde kurcalamak neden olan sebbei aşırı merak edıyorum genetiğe yollamadık eşim yanımda yoktu tektim bu süreç te malesef akıl edemedim tam patalojı sonuçları cıktı ama içim rahat değil temiz cıktı sonuç ama birşey sormak istiyorum size ben gebeliğimin başında aşırı gaz karın sıkışması kramp çektim dahiliye doktorum demir ilacından dedi triod rahatsızlığım var hafif düzeyde çok şükür ama tsh 3 felan işte 2.5 altına düzeyine almak için ilaç berıyordu ve demir ilacı değiştirdik ettik sonra özele gittim vajınal baktık kese var t gözükmüyor demişti devlet kistim varmış karnımda patlamıştı sonrakı kontrolde geçmiş dedi dört beş gün sonra kalbi durdu bır oncekı günde peynır bır tabak yedim içime dert oldu ama kisten olduğunu düşünüyorum
doktorlar hayır diyor ilaç felanda özeldeki vermemişti devletekide sağolsun kistin patladığından bıle bır haberdi :((