1 hafta önce memedeşişlik ve hafif kızarıklık oldu.ultrasonda süt kanalı tıkanmış apse yok dendi.augmetin verildi kullandım.kızarıklık gecti.zaten ateşim de hiç olmadı.ama antibiyotik bitmesine ragmen şişlik duruyor fındık kadar.arada cok hafif zonkluyo ama cok değil.burda denilen herşeyi yaptım.aranızda yaşayan var mı bu bezenin gecmesi zaman alır mı?cok kafama takılıyor.korkuyorm.