Ayden6 bebek_29 hipp organik combiotic kullanıyoruz çok memnunum. Fakat her mama her bebeğe de uymuyor. Mesela ben memnumdum ama arkadaşlarımın bazılarında gaz kusma problemi olmuştu bazıları da benim gibi çok memnum
AtlantisKralicesi bebek_29 ben bebevit kullandım memnun kaldım ama bebekten bebeğe değişir mamayı bebekler seciyo
Ozgemlym bebek_29 ilk kızımda bebelac gold kullandık hip ve aptamili kabul etmemişti ve çok gaz yapmıştı bebeğe göre değişir.