Bence ilaç kullanmalısın en düşük dozu verirler mutlaka o da sana iyi gelir bana çok iyi gelmişti hem enerji veriyor hem de sebepsiz mutlu oluyorsun hiç bir şeyi düşünmüyorsun. Aylık kontrollere gidip Dr konuşuyorsun falan iyi geliyor. Ertelemek kendi kendine geçmesini beklemek zaman kaybı bence. En azından git bir görüş al derim ben.