3nmber Kızlar 32. Haftada çalışamaz raporu alacağım ama doğumdan önce 8 sonra 8 hafta izin mevzusunu anlamıyorum nasıl oluyo bilgisi olan varsa yardım lütfen
burcuo 3nmber 32de aldınız raporu, doğum için 8 hafta beklemeyebilirsiniz, kullanmadığınız izinler doğum sonrasına aktarılır
busebasaran06 3nmber İlla şart değil canım 8 önce 8 sonra kullanmak. Kaç hafta izin kullandıysan doğum yaptıktan sonra kalanı kullanıyorsun.
Meyra19 3nmber sağlığınız el verirse 37.haftada izine ayrilmanizi tavsiye ederim doğumdan sonra izin çok fazla lazım ben ilk dogumda 37.haftadaayrildim 32 haftada doktorum calisabilir raporu verdi
burcuo 3nmber Rica ederim, ama bununla ilgili belki dilekçe yazarak talebinizi iletmeniz gerekebilir. Özlük birimi veya bu gibi izinlerle kim ilgileniyorsa onlara sorun derim daha iyi yönlendirirler. Doğum raporunu falan da eklemenizi isterler.
3nmber busebasaran06 anladım cnm bilgili birine hiç danışmadım aslında nette araştırdım biraz öyle yazıyodu kafam karıştı peki raporu tam 32+0 damı almam gerekir
busebasaran06 3nmber evet canım çalışacak durumda isen 37 ye kadar çalışabilirsin 37 de zorunlu zaten
pakapuka eger 32den sonra calisacaksaniz calisamaz degil calisir raporu veriliyor 37.haftada sistem otomatik sizi atiyor 37den sonra istesenizde calisamiyorsunuz