Merhaba canlar 8 haftalık hamileyim sağ bacağımın diz kapağımın alt tarafı inanılmaz ağrıyordu doktora gittim toplar damar tıkanıklığı çıktı hemen kan sulandırıcı başladılar kalbe veya ciğere pıhtı atma olasılığı yüksek dediler genetik test aldılar 2 ay sonra çıkacak sonuç duruma göre hamileyken anjio olabilirsin dediler ilk etaptaki kadar olmasada bacağımdaki ağrılar devam ediyor başına bu durum gelen var mı doktor önerisi olan var mı kalp damar cerrahi ve kadın doğum