Sürekli hamileliğim başından beri kanamam oluyordu leke değil kanama ikiiz gebelik bu arada tüp bebekle oldu farklı keseler bugün 11+3 yine kanama oldu yoğun bi şekilde yatış yaptık iki farklı doktor gördü bi bebekte sorun yok diğer bebekte ense kalınlığı 3.21 çıktı down sendromlu olabilir dedi lütfen yardım edin Çok endişeliyim şuan yatış yaptık daha perinatolog görmedi böyle olup sağlıklı doğan varmı Allah’ın emri tabiki ama merak ediyorum