06666_ Merhaba hanımlar ben 7+3 gebeyim bı türlü su içemiyorum içsem çıkıyor yani ne yaptıysam denedim limonlu su salatalıkli su ama yok sizin önereceğiniz biseyler varmı 🥲
Dadas 06666_ valla kelin ilacı olsa başına sürer. Herşeye rağmen zorla içiyorum üç litre. Bazen de iki buçuk oluyor 🥲
Leontiine 06666_ bende öyleydim soğuk su içmeyi dene canım tansiyon sorunun yoksa içine çok az limon damlat ama açıkçası bende bunlar bile işe yaramadı belki sende yarar diye söylüyorum. Onun dışında hiç içemiyorsan serum tek çare malesef :(
ppmerlina 06666_ 7.haftadan sonrası berbat bacım istersen kuru ekmek ye istersen hiçbir şey yeme haftalarca kusacaksın üzgünüm…
06666_ Dadas ben bir bardak içemiyorum ya içtiğim an midede kalmıyor o yüzden halsizlik çok oluyor artık geçen acile seruma gittim o gün iyi oldum sonra yine aynı 😑
Sevgii_ 06666_ bende de öyle oldu her marka sudan alıp denedim. Çenesuyu alıyor eşim sürekli sadece onu içebiliyorum çok garip ama
Ngsbrce Bende aynı durumdaydım doktorum ev yapımı limonata ayran tüketmeyi dene diyordu birde buz yiyordum biraz olsun bulantılarımıda hafifletiyordu
06666_ Ngsbrce evet ayran azda olsa biraz rahatlatıyor ama şimdide ondan tiksinirim diye korkuyorum 🥲😅
burcuo 06666_ Yaz aylarında maden suyu içmek de elektrolit kaybını engelliyor diyorlar. Ben de oda sıcaklığında suyu zor içerim. Soğuk su da işe yarayabilir. Ben de bazı su markalarından içemiyordum. Abant ve özkaynak su güzeldi