Blueeberryy Herseydenbiktim bende cok pimpirikliydim doktora boyle boyle oluyo diye anlatiyorum normal diyo ne atsatsam normal sinirleniyodum 😂 rahat olmak lazimmis oyle olmaktan hamileligin keyfini cikaramadim ben 🫣
Herseydenbiktim Blueeberryy Aynen öyle valla banada normal diyo o yüzden kafaya en az şekilde takmaya çalışıyorum relaxxx😂
Babybebi Manolyaa_ kötü şeyleri okuma canım selen özyurt un normal doğum videosu çok pozitif çok tavsiye ederim YouTube dan bakabilirsin