seymaseda Sementa63 Düşüktü en başından beri sonra diyetisyenle beraber ilerledim yükseldi derken hop bianda 1 ay içinde yine düştü şuan 7.buçuk aylığız bugün demir damardan verilecek dedi yükselsin doğuma kadar erken doğum olabilir dedi
Gullu1094 Sementa63 benim aşırı düşüktü 13 haftada fln başladı doktrum günde bir atiyordum şuan 2 atıyorum
Manolyaa_ Ben 4. Aydan beri kullanıyorum 7.5 aylık hamileyim bir türlü yükselmek bilmiyor hemogram 10 da kaldı doğuma da az kaldı ilacı ikiye çıkardım ve pekmez içmeye başlayacağım
Manolyaa_ Sementa63 Demir ferritin diye bakmadı hiç hep hemograma baktı doktorum ilk öğrendiğimde hemogram 12.6 ymış