Merhaba. Eşimin işi dolayısıyla tayinimiz çıktı ve ben oraya ancak 35. haftamda gidebileceğim. Devlet hastanesindeki doktorların kabul etmeme gibi bir durumu oluyor mu ? O zamana kadar düzenli takibim yapılacak. Hastanedeki doktorlara telefon üzerinden ulaşamadım sağlık bakanlığı aracılığı ile ulaşmaya çalışıyorum çünkü bir doktor kabul etmeyince hadi başka doktordan randevu alayım lüksüm olmayacak. Aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim?