Nazlii23 Kizlar 36+2 haftada rahim agzi uzunlugum 3.3 cikti, normal yani. Boyle olup da aniden uzunluk kisala bilir mi? Dogum erken ola bilir mi? Erken dedigim 37,38 de fln
babyloving Nazlii23 bu haftadan sonra bi önemi yok diye biliyorum banim 33. Haftada 25 ölçüldü şimdi 38+2yim geçen hafta 35 bu hafta 50 mm çıktı çok değişken bişi ama uzunluğunun zaten doğum olması için kısalması gerekiyomuş
babyloving Nazlii23 bande doktora sordum çok değişken bi yapı şimdi öksürsen 20 bile çıkabilir dedi zaten 33 den sonra ölçmek istemedi benim doktorum yaşam sınırını geçti diye ama ben merakımdan soruyordum
Nazlii23 babyloving Doktorum 33 dedikte moralim bozuldu acikcasi, 40 haftaya kadar giderim diye korkuyorum😀🙄
babyloving Nazlii23 bende açılma var mı yok mu bakmadı hiç zaten doktor muhtemelen açıklık da yok uzun olduğu için bende hemen doğurmak istiyorum