Bebeek_12 ağlayarak kahvaltı yapıyorum .. içimden ağlama geliyor mutsuz hissediyorum kendimi genellikle.
Haftasonu daha iyi geçti eşim evde olduğu için ama canımı sıkan en ufak bişey yada kişi olunca hemen başlıyor yine iç sıkıntısı hali.
Bilmiyorum canım biz neden böyleyiz niye diğer insanlar gibi değiliz ilaç içiyorum yıllardır ve geçmiyor bu durumlar yoruldum ve bıktım cidden.
Bari ilaçla iyi olsam diyorum ama bence hiçbi zaman ilaç içerken de insan çok iyi olmuyor .
Sen iyi misin ?