Ben tüm hamileliğim boyunca çektim kaburgamda vuruyordu. Sağ tarafa uzanıyorum biraz sonra sol sonra sırt üstü duruyorum biraz rahatlıyorum. Kimyonlu yoğurt ılık limonlu su bunlarla 36 haftayı devirdim. Doktorların yaptıkları bir şey yok tablet kullandım ama hiç işe yaramıyor normal deniliyor