Of bende 17 haftalığım o kadar şiddetli ağrım var ki bende doktora gitmeye korkuyorum bebekten sebep Allah yardımcın olsun canım benim gayette dişin çekilebilir ama antibiyotik verdiğine göre iltihaptan şüpheleniyor olabilir bu yüzden çekmemiştir ilacını bir kaç gün iç bakalım eğer olmaz ise başka bir doktora gidersin bir de röntgen çektiler mi bunu merak ettim