Yamo İnanın hiç bir bilgim yok benim geçen hafta ablam doğum yaptı psikolojik olarak çok etkilenmiştim beta verdim adetime 4 gün kala 13 çıkmıştı 2 gün sonra 75 çıktı adetim geçtikten 2 gün sonra 605 haftaya kontrole gidicem inşallah benimde ilk gebeliğim takip amaçlı çağırmış olabilir ama geçen hafta betam 13 çıktığında doktor adet öncesi olabilir takip etmek gerekir demişti 2 gün sonra 2 katı olunca ben kesin dedim ve adet görmedim inşallah rabbim hayırlısıyl kucağımıza almayı nasip eder 🤲🏻