esalman Birannelikmeselesi tüm sınırları en başında çok net çiziyorlar birine yok dersen gelmiyorlar. Gelince de gönülsüz iş yapıyorlar garip bi sektör ya
Birannelikmeselesi anneoluyorumm13 şekerpınarda da o civarda olur herhalde. Yılbaşında 2 kişi 3bine geldiler ama çok kötüydü hiç memnun kalmadım