mihrim_ benim 160 idi dahiliye doktoruna yönlendirdi dahiliyeci de diyetisyene gidip şeker tskibi yapıp diyet uy bu almamı söyledi. Çok şükür ben ölçüm yapıp diyet uyguladım ama benim şekerim hep düşük çıktı ölçümlerle bebeğimdede şeker belirtisi yoktu 2990 doğdu suyumda fazla değildi. Ölçüm neden öyle çıktı bilmiyorum. Şekeriniz normal bence suyunuz fazla değilse bebeğiniz kilosu normalse biraz dikkat edersiniz ölçüme bile gerek yok