Zelihaalya sağlıksal bi sorunun yoksa normal Doğum kesinlikle. Sezaryen ne olursa olsun ameliyat kesit iyileşme süresi çok zor oluyo. Benim kuzenim sezaryen Doğum yaptı doktor dikmekte geç kaldı hava doldu. Doğumdan sonra doğurmamış gibiydi. 1 buçuk ayda toparlandı. Benim kulağımda problem var kulak doktorum normal Doğum önermiyor ona rağmen normal Doğum yapmak istiyorum.