Mesude26 merhaba.. benmde öyle hamileliğimin ilk ayında belli oldu çalşmadıgı. hemen aynı hastane içindeki dahiliye doktoruna gittim kan testleri yapıldı ilaç verdi dört aydır kullanıyorum her ay da düzenli şeklde dahiliye doktorunada gözüküyorum canım kan testlerim yapılıyo her kontrolde çok şüküryolunda herşey.. basından öğrenmen çok iyi bi an önce git dahiliye uzmanına.. ☺ bu arada bende ilk öğrendiğimde üzülmüştüm ama bilmemekten iyidir bebeğimi etkilemicek önlemini aldıgımız için☺