İdrar yolu enfeksiyonum vardı doktorumda bi fitil verdi 5 gün kullanılacak ama kullanamadım sadece 3 gün devam ettim ve aşırı kaşıntı yanma yaptı evde travazol kremin var ama gvenemiyorum daha önce kullanan oldu mu yada çözümünüz ne yardımcı olur musunuz