Çok özür dileyerek yazıyorum fakat yaklaşık 3 gündür tuvalet sorunum var su içen birisi değilim mide bulantım yüzünden suyun kokusu bile bana kötü geliyor belki susuzluktan oluyordur doktorum ıkınmak yasak demişti bu tuvalet sorununu nasıl halledebilirim başına gelip çözüm bulan var mı? 🥺