Kızlar 37.3 teyim gece uyuyamıyorum oturamıyorum nefrs almıyorm çok kötü oldum kramplar dan falanda aksak yürüyüş günde 1 saat yokuş Yukarı yürüyüş suguat sıcak su oturma hurma ananas reyhan şerbeti ilişki ya ne bulduysam yaptım ama tık yok brbeğin başı aşğıda ama başka ne yapabilirim fikir verin kızlar çok bunalıma girdim nefesim kesildi artk 36 da 3100 dü kilosu yeter artk 🥲 fikir verin de doğurayım