Petrikor1 Merhabalar bugün şeker yüklemesi yapıldı sonuç 140 çıktı. Üst sınır olarakta 140 yazıyordu sistemde. Doktor sorun yok dedi ama sizce nasıl bu sonuç bilgisi olan var mı🙏