Mmehtappp bazen, çoğunlukla tabanların şişliği yüzünden üzerine basmak acı veriyor. Kalça ağrılarım da çok fazla özellikte dün ayağa kalkmak bile çok zordu ama sabah evi süpürdüm ondan olduğunu düşünüyorum. Artık süpürmem gerekiyordu 1 haftadır bekliyorum biri yardım eder diye ama nerede 😩 bu haftalar cidden çok zor geçiyor