39 dan beri iki kere çatı muayenesi oldum açılmam yok nst de sancım 34.haftadan beri var ama maalesef çocuğun başı çok yukarıda hem de doktor bu haftada çocuğun yüzü ultrasonda görünmemesi gerekiyor senin çocuğun görünüyor dedi. Aşırı olumsuz konuştu moralim çok bozuk sabahtan beri ağlıyorum normal doğacak diye 1-2 aydır düzenli spor yürüyüş yapıyorum perine masajı ya da her ne yapılması gerekiyorsa yaptım. Şimdi suni sancı vereceğiz duruma göre dedi ve ben saatlerce suni sancı alıp sonra sezeryan olurum o acıyı boşuna çekerim diye korkuyorum çok sıkıldım var mı benim gibi durumu olup açılması sonradan olan?