Herkes engelleyin görmeyin diyorda mesela birisi soru soruyor karnım ağrıyor normalmi vs. Diye altına hemen gelip benim ağrımıştı sonra kaybettim vs kötü anısını paylaşıyor o anne ne düşünsün o yorumdan sonra, benimde ağrıyorsa misal okuyorum aa sebebi neymiş diye sonra evladını kaybeden annenin yorumunu görünce acayip etkileniyorum. Biraz daha hassas olunabilir bence . Eğer motivasyona ihtiyaçları varsa kendileri elbette başlık açıp yaşadıklarını paylaşabilirler diye düşünüyorum. O zaman girip okumayız .