nepenthe_ selenin bir harfini değişmeyi düşündünüz mü düşünmenizi isterim 🤭ben selin ismini koydum kızıma tatlımı tatlı güzel mi güzel oluyorlar sakin bebekti isim seçiyorken çevreyide kontrol edin bence mesela tanıdığım tüm hümalar çok ağlak
Bence isim çocugun üstünde etken oluyor belki siz bunlara takılmıyorsunuzdur tabi ben yine de belirtmek istedim