Merhaba hanımlar. Özel bir hastaneye dışarıda kliniği olan ama o hastaneyle anlaşması olan doktorları getirirsek prosedür nasıl oluyor? Hastanede doğum ücreti ödeniyor, doktora doğum ücreti ödeniyor. Dışarıdan doktor getirdiğim için ekstra bir şey ödüyor muyum hastaneye falan? Bu şekilde yapan birisi varsa yardımcı olursa sevinirim ❤️