Buseliiiiiiiii Merhaba, 15+3 olduk bugün ki kontrolde plasentanın biraz aşağıda olduğunu söyledi doktor. Bebek büyüdükçe ve rahim büyüdükçe yukarı çıkabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda daha sonrasında yukarı çıktı mı plasenta?
Burcak61 Buseliiiiiiiii bol bol dinlenin ayaklar yukarı hiç iş yapmayın benim ilk gebeliğimde çıkmadı plasenta previa totalis ve plasenta yapışıklığı ile oğlumu 32 haftalık doğurdum
Gul1402 Buseliiiiiiiii bende 19+4 um. Bugun doktor plasentanin biraz aşağıda olduğunu ama bunun geçici olduğunu söyledi, zamanla yukarıya cikar merak etme dedi. Hareketlerim için de herhangi bir sey demedi
Nturkoglu Canım bi arkadaşım şu an seninle aynı şeyi yaşıyor. İlk başta çıkar demiş doktor ama şu an sadece yatmak zorunda. Onunki çok zor ilerliyor inşallah seninkinde de böyle bir durum yaşanmaz sende en başından önlemini al sürekli uzan en basit şeyler için bile zorlama asla kendini. İkinizin sağlığı da bu nokta da çok önemli