Selmagkk 34.haftamdayım ara ara adet olucak gibi ağrım oluyor belimle kasığıma vuruyor ve geçiyor bu durum neden olur
Kanye Selmagkk bnde 34.haftadayim ara ara âdet sancısı gibi oluyor ama her zaman değil kendimi yorunca duruyorum merdivenden çıkınca fln. Geçmiyorsa tehlikeliymis.
T-159 Selmagkk canım belki kanala yerlesiyordur bebek. Ama doğumun ilk habercisi kasık ahrisi yani regl olacaksın gibi aynı şekilde sadece düzenli ise bide şiddeti gittikçe artıyorsa doğum başlamış oluyor belki seninkiler yalancı sancilardir yine de bir nst ye girmen de fayda var haftan biraz erken
Hizliveofkeli Nst bakıldı mı? Ben normal doğum yapmadım yapan arkadaşlar daha sağlıklı bilgi verir şimdi ama verdikleri fitille sancılar 100e vurmuştu. Baya adet sancısı gibi çektim ben. Belim kasıklarım ağrımıştı
Selmagkk Hizliveofkeli hastaneye en son 31+2 de gittim sonraki randevüm 35.haftamda 1 hafta olduğu için gitmedim gittiğimde nst ye bağlar diye düşünüyorum
Selmagkk Kanye kaçıncı haftandasın canım sen ben sabah uyandığımdada oluyor çünkü daha bir iş yapmadan vs
Selmagkk T-159 ayy çok erken daha ama yalancı sancı için erken değilmi ya tedirgin oldum 1 hafta kontrol günümü beklemelimiyim sence
T-159 Selmagkk kız biseyvolmaz inşallah benim 32 den beri var nst de çıktı bide şimdi 37+5 oldum stres yapma için rahat etmeyecekse bir gitmen de fayda var idrar baktırdın mi belki enfeksiyon da olabilir
Selmagkk T-159 yok canım idrar baktırmadım sık sık oldugu için enfeksiyon olunca onun ağrısı bende farklı olıyo anlıyorum ama haftaya bekliyim o zaman bakalım ne dicek doktorum sağlıkla vaktinde gelirler inşallah 🥰
Selmagkk Hizliveofkeli 35 de sonra 37 37 den sonrada iki üç günde bir demişti doktorum ama haftaya gidince bakım ne dicek duruma görede değişebilir tabi