Gylcu Glcnq ay benimde öyle gerçekten kocaman karnım var bi şey de yemiyorum ama sanırım vücut yeni adapte olmaya çalışıyor bağırsaklardan kaynaklı muhtemelen yoğun gaz var şişkinlik ödem vs🥺
Hashasim2020 Benim de davul gibi ya üst taraf özellikle niye böyle şişkinim anlamıyorum tamam kilolu hamile kaldım ama yine de çok şişkinlik de var, şimdi böyleyse ilerde ne olacak bilmiyorum
Hizliveofkeli Evet o haftalarda benim de öyleydi özellikle akşamları. Gebe karnı gibi de değil çirkin bi karın. Hormonlar bağırsakları etkiliyor ve şişlik oluyor.