Kızlar çok soruluyor bilgilendirmek için yazıyorum. Ücreti pahalı olduğu için yaptırmak isteyipte yaptıramayanlar var. Devlette daha uyguna yaptırabilirsiniz. Üniversite hastanelerinde laboratuvar var ise yapılıyor. Yapmanız gereken sadece kadın doğum veya ebe poliklinikten randevu almanız yeterli. Ordan size bir kağıt veriyorlar kâğıtla laboratuvara gidiyorsunuz ve kan veriyorsunuz 1 hafta içinde çıkıyor sonuç.