Bademgoz ben 1 Haziran da adet oldum ama baya tertemiz oldu rahmim o an içime doğdu acaba mı dedim bir hafta sonra bi daha adet olacam gibi kasiklarim sırtım ağrıyordu. Ben bu ay 19 da yumurtladım acayip bi kaşık ağrısı yaşadım. Çarşamba kan verdim. 1.20 çıktı cuma verdim 2.0 çıktı baş donmesi bel ağrısı ve sürekli rüya görüyorum insllah vardır Allah isteyen herkese nasip etsin