Şuan 5+4 hamileyim ama betam 3400lerden 4 gündür düşüyor dün 309du bugün 198 kanama gelmedi daha. İlki kalbi durdu kürtaj oldum 3 tane kimyasal olacak ama şimdikinin kesesi göründü çok küçük dediler kısacası ne yapmamız gerekiyor nerelere gittiniz neden olabilir bu aşılama veya genetikli tüp bebek işe yarar mı lütfen bilgendirebilir misiniz yaptırdığımız testler
Genetik testi verdik ikimiz de bir sorun çıkmadı eşimde 21. Kromozomda artış tespit edildi ayrıntılı baktılar normal bi durummmuş dediler.
Trombofili paneli yaptırdım 2si Heterozigot çıktı
Hormonlar iyi çıktı
Rahim filmi çektirdim iyi çıktı Rahmim hafif T şeklinde doktor o sebep olmaz normal dedi.
Bu gebelikte oksapar iğne kullanmama rağmen yine düşecek ne yapmamız gerekiyor artık çok yoruldum