Beyzaemraharel bebeğin ne zaman isterse o zaman gelecek canım, geçenlerde okuduğum kitapta öyle yazıyordu, “ne kadar zorlandığınızı biliyorum asla tahmin edemeyiz belki ,ama o minik yavrunuz ne zaman isterse o zaman gelecek” kasmaya gerek yok 🥰 ben de 37+1 sancı çekiyorum ama çıkmıyor nst’de, doktorum şöyle dedi daha var ve canını sıkmana gerek yok, bu zamanların tadını çıkar 🥲