Aydan95 Aydan95 benim cok agrilarim oldugu icin oturacak gibi degildim. Catlama oldugu gunlerde zar zor iliski yasadim acikcasi. Sonrada olmadi. Kismet bekliyorum . Insallah hepimiz guzel haber aliriz. Ben oglumda da agrim cok vardi catlama oldugu icin. 2 gun onceki iliskimden gebe kalmisdim. Doktorlar 2 gunde bir yada gun asiri iliski oneriyor aslinda. Hadi maks 3 gun. 1 hafta cok bence.
Sena1359 Aydan95 bana da çok mantıklı gelmedi aslında bir hafta boyunca her gün ilişkiye girmek.. tamam taze sperm kalsın diye istiyorlar ama her gün her gün de bilmiyorum 🤷🏻♀️ siz gene iyi hem öncesinde hem sonrasında ultrasona girmişsiniz. Ben de öyle bir durum olmadı. Ama evet benim de alt karnımda aşırı bir sancı oldu o an anladım zaten çatladığını.. umarım bir şekilde tutmuştur zaten dediği saatte ilişki olduysa sıkıntı yok bence
Aydan95 Sena1359 evet evet, zaten 12-24 saat dedi bana doktorum, catlama sonrasi maks o kadar canli kaliyor yumurta hucresi eger dollenme olmazsa eriyor. Sperm zaten 3-5 gun canli kaldigi icin. 1 gun arayla da iliski olsa gebelik olucak. Insallah🤲🏻
Aydan95 Sena1359 tabi ki, ben ogluma ogle gebe kaldm. Cok agrim vardi zar zor iliskiye girmisdm. Agridan geberiyordum ultrasona girdm doktorum yumurtan catlamis ne zaman en son iliski oldu. Bende dun degilde ondan onceki gun dedim. Olucak o zaman dedi. Cok agrim vardi istesem bile iliskiye girmek cehennem gibiydi. Zaten hamilelik oldu)
Melekumayy Sena1359 catlatma ignesinin etkisi boyle cikmasina sebep oluyor hatta suan gebelik testi yapsaniz oda pozitif cikar
Bsraakgll0 Sena1359 duayla beklicez allah kucağımızı boş bırakmasın bende 20 haziranda çatlatma iğnesi yaptırdım☺️
diesa_6 Sena1359 doktor yumurta takibine kaç günde bir çağırdı canım? Bikaç ay önceden alınan uçak biletimiz vardı 12 sine. Ben de yarın klomen başlıycam ilk defa ama yaş 36 vakit kaybetme lüksüm yok ondan sordum. Süreç 10 gün gibi olmuş senin. Allah kucagını doldursun sağlıkla kolaylıkla inşallah🥰 doktor bakarız denk getirebiliriz gibi konustu ama ben stres oldum denk gelmezse de bileti yakıcaz artık napalım
Sena1359 diesa_6 amin kuzum cümlemizin 🌺 ben işte 4.günü yani pazartesi günü gittim diğer hafta pzt geri çağırdı takibi yaptı mm olarak baktı ayın 25inde iğne vurun şu gün şu saat ilişki olsun dedi. Yani sadece 1 kere yumurta takibi yaptı. Maalesef senin uçağa denk gelebilir doktorun çağırması 😕
diesa_6 Sena1359 beni haftaya çağırdı 8 ine tekrar cagırırsa kesin denk gelir😭😭 neyse hayırlısı olsun ayarlamaya çalışacağım inşallah🥲 sabırla cevap verdin çook teşekkür ederim🥰
Sena1359 diesa_6 öyle bi şey ki bu mesele bu ay olmazsa diğer aya sarkacak her şeyin önüne geçiyor 🙂↕️ rica ederim canım aklına bi şey takılırsa yaz destek oluruz birbirimize 💞
Lovebaby27 Sena1359 çatlatma iğnesi sonrası ovulasyonla takip edilmez hep pik verir gebelik testide hep pozitif çıkar 14 gün bekle 14 gün sonra gebelik testi yap canım