Dün doktora gittik 33+2deyiz Aslan bey 5 haftadır baş aşağıydı şimdi hıçkırığı başladı hıçkırığı göbek deliğimin sol üst tarafında 🥲 doktor güvenmiyorum demişti dönebilir demişti çünkü Aslan bizi hep şaşırtıyor.. Geri dönmüş olma ihtimali var mı? Ne güzel almıştı pozisyonu ya inanılmaz bir çocuk bu