Beyazem- Hanımlar Balıkesir sevgi hastanesine gideceğim emine hanıma, balıkesirde tek özel kadın doktor olduğu için ondan başka seçeneğim yok devlete de gitmek istemiyorum, emine hanıma takipli olan doğum yapmış olanlar yorumlarını yazarsa çok sevinirimmm🫶🏻
iremd-1798 Beyazem- neden kadın ☺️ yanlış anlamayın tercihiniz tabii ki ben sevgi de Sebahattin beye gitmiştim çok memnundum çok tatlı biri çokta ilgili. Ama benim doğumum acil olduğu için şehir Hastanesi’nde gerçekleşti. Bu arada şehir hastanesinde de takipliydim iyi doktorlar vardı. ☺️ Bir de sevgiden ziyade üniversite hastanesinde ki doktorları çok övüyorlar. ☺️ Sağlıkla kavuşun miniğinize ☺️
Beyazem- iremd-1798 ne kadar iyi olursa olsun erkek doktora mecbur olmadıkça gitmeyi istemiyorum mahremiyet açısından erkek doktora muayene olmanın caiziyeti var evet ama dediğim gibi mecbur olmadıkça kadın doktorlara gitmeyi dhaa uygun görüyorum bu yüzden.. şehir hastanesinede gittim fakat temizlik hususunda çok pis buldum hastaneyi o yüzden gitmek istemedim birdaha oraya maleseff🥲 amin inşallah hepimiz sağlıkla bebişlerimize kavuşalımm🫶🏻
iremd-1798 Beyazem- haklısınız tabii yanlış anlamayın lütfen sadece merak ettiğim için sormak istedim. Üniversite hastanesinde Tuğba hanım vardı sanırım bir de bayan o da iyi diye duydum. Bahsettiğiniz doktoru ilk defa duydum bilen varsa umarım yanıt verir içinizi rahatlatır ☺️ evet şehir hastanesi özel hastaneye göre pis ben iki doğumumu da orada yaptım hiç bir sorun yaşamadım ama keşke temizlik işini doğru düzgün yapsalar 🥹 amin inşallah benim kızımın biri 7 yaşında diğeri 11 aylık oldu bile ☺️
Beyazem- iremd-1798 yaa çok teşekkür ederim o doktoruda araştıracağım. Maşallah maşallah bebişlerinize🫶🏻
Beyazem- Aylemak evet bir kez muayeneye gittim kendisine, bebeği güzelce inceledi herşeyini söyledi yaklaşık 10 15 dakika boyunca herşeyini gösterdi detaylı bilgilendirdi. Doğumda k vitaminii ve aşı takibi zorunlu istediğini söyledi tetenoz vs bütün herşeyi yaptıran bir doktormuş. 2 a4 kağıdı boyutunda bebeğim ulstrasom görüntülerini de verdi bize ama ben artık balıkesirde oturmuyorum istanbulda takipliyim.