Merhabalar adetime 2 gün kala kan verdim 52.4 çıktı adetimin 1.günü 85 çıktı acaba böyle yavaş yükselmesinin sebebi erken test yaptırmış olmam olabilir mi? Böyle durum yaşayan var mı?
Yarın adetimin 3.günü tekrar test vercem ama dış gebelikten tedirginim