Sibeeel98 Kızlaaar 37+3 günlük hamileyim dünden beri ani şekilde tansiyonum yükseliyor ve düşüyor başına gelen var mı doktorum normal olduğunu söylüyor bizim için önemli olan sürekli yüksek olmaması şuan korkulacak birşey yok diyor ama çok stres yapıyorum
Serpoo Sibeeel98 yükselip düşüyorsa normal doktorunzda dedgi gibi hamilelikde tansiyonun sürekli yüksek olması riskli. Son haftalarda olabiliyor malum havalarda cok sıcak. Çok geçmiş olsun
fatmaanuurr22 Sibeeel98 canım sürekli kontrol etmen gerekiyor benim geçen hafta tansiyonum sürekli 16/11 17/12 gibiydi acilde ilgilenmediler polikliniğe geldim yatışım yapıldı ve dün bebeğimi 35+6da doğurdum tansiyon çok önemli bebeğim şuanda küvezde solunum sıkıntısı yaşadığı için tansiyon maalesef onu etkilemiş
Sibeeel98 Serpoo 2 saat yükseksr 2 saat düşük kafamı kaldıramıyorum stresten bebek hareket etmiyor gibi hissediyorum çok etkilendim sanırım teşekkür ederim 🙏
Sibeeel98 fatmaanuurr22 çok geçmiş olsun inşallah bir an önce kavuşursunuz. Kaç kilo doğdu ? Bende korkuyorum artık tansiyonumdan paranoyak oldum. Acillerde zaten hep bir baştan savma
fatmaanuurr22 Sibeeel98 inşallah canım streste yapma stres tansiyonu etkilet ama sürekli kontrol et 🙏 2650 gram doğdu gelişimi 31. haftadan sonra çok yavaşladı o yüzden biraz küçük ama neyse ki sağlıklı bir sorunumuz yok dediğim gibi son bir haftada tansiyon yüzünden bebeğe kan akımı da yavaşladığı için solunum sıkıntısı çekti bebeğim normalde daha erken doğuma alinmam gerekiyordu