Krmlo Kızlar ödeme bağlı ayaklarım da belirli yerlerinde kızarıklık ve morarma var sizde de oldu mu o şekilde normal mi bu
Krmlo Şişlik için normal diyorlar ama bu morarma ve kızarmalar korkuttu beni biraz sürecin bi parçası mı bu da acaba