Anneyimmmben Kızlar doğum belirtisi olabilir mi 💆🏻♀️ artık gelsin istiyorum vücudumdaki tüm değişikliklere odaklaniyorum 😄😄 belimden kalçama, kalçadan bacağıma vuran elektrik çarpması gibi bir ağrı var ne olabilir
nesemom Anneyimmmben ay aynısı bende var dün akşamdan beri gece 1 gibi acile gittim nst de düzensiz sancılarım çıktı ama bebeğin hareketlerinde ve kalp atışında bir sıkıntı yok açılmam da yok doktor aktif doğum ağrısı değil dedi başka var mı acaba böyle yaşayan
nesemom Anneyimmmben olabilir bende tam anlayamıyorum benim sonradan kasık ağrısı ve karın ağrısı eklenmişti o yüzden de sancı çıkmış olabilir duşa girince de geçmemişti ama açıklık olmayınca yatış vermediler zaten pazartesi kontrolüm vardı siz yinede bebek hareketlerini takip edin bide nişanınız geldi mi daha önce
nesemom Anneyimmmben olabilir bende tam anlayamıyorum benim sonradan kasık ağrısı ve karın ağrısı eklenmişti o yüzden de sancı çıkmış olabilir duşa girince de geçmemişti ama açıklık olmayınca yatış vermediler zaten pazartesi kontrolüm vardı siz yinede bebek hareketlerini takip edin bide nişanınız geldi mi daha önce
nesemom Anneyimmmben anladım o zaman zamanımız var daha benim de 39+2’de nişanım geldi 3 gün önce ama hala başka bi belirti yok bekleyeceğiz herhalde mecbur
nesemom Anniskoo0634 hiç bilmiyorum ki ilk doğumla alakalı ya da yapısal diye düşünüyorum çok fazla şey yapmadım açılma için ama elimden geldiğince yürüyüş ördek hareketi squat yapmaya çalışıyorum hurma yiyorum 2 gün sonra 40 hafta olacak artık ümidi kesmeye başladım
nesemom Anneyimmmben benim doktorum da öyle dedi ama bende çok beklemek istemiyorum içeride kaka yapma durumu kordon dolanması gibi risklerden dolayı ama kontrole gidip geldikçe belli olur direkt hadi sezeryan olsun demek de istemiyorum