Deryadenizka makyaja karışmıyorlar diye biliyorum ama herkesinde dediği gibi normal doğumda bozulabilir.. sezeryanda benim arkadaşım makyajla girmişti.. sadece oje kesin yasak onu biliyorum çünkü operasyonda allah korusun tırnaklarına bakıolarmış morarma filan var mı aksi durumda bişeyde..