Merhaba sevgili anneler 37+4 günlük hamileyim sbaah idrarımı yoğun bir kanama oldu doktora gittik nst de herşey yolunda bebek de herhangi bir sorun yok dedi herşey normal nişan gelmiş dedi suan için ara ara yine geliyor eğer devam ederse haberleşelim dedi olmadı sezeryan ile alacağız dedi normalde de doğum 7 temmuzda olacaktı başına böyle bişey gelen oldu mu bebek hareketleri de normal suanda ama kafam çok karıştı