Madeinpelinn benimde 1 oglum var 5 yasinda. Yeniden hamilelik planliyorum Allahin izniyle. Hep kizim olsn diye olumluyorm kendimi. Ama oglanda olsa napcam oda evlat 😁🥹ama hep bi kizim olsa dunyada benden mutlusu olmaz diye dusunuyorum, kiza isim bile dusundum, oglan ismi kafamda yok)